اورژانس ۱۱۵ پیشرو در حوادث و بلایا است

معاون امنیتی سیاسی فرماندار ارومیه در مراسم گرامیداشت چهل و نهمین سالروز تاسیس اورژانس گفت: اورژانس ۱۱۵ در حوادث و بلایا یک نیروی پیشرو است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جعفر ظرف فروش در حاشیه مراسم جشن روز ملی اورژانس ۱۱۵ و فوریتهای پزشکی که روز گذشته در آمفی تئاتر بیمارستان امام خمینی ره ارومیه برگزار شد اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ همیشه در حوادث و بلایا خط مقدم نیروهای درمانی و امدادی بوده و کارشناسان اورژانس در همه حال از نیروهای پیشرو در این زمینه هستند.

وی همچنین با تبریک چهل و نهمین سال تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی در کشور به کارشناسان اورژانس استان تصریح کرد: اورژانس آذربایجان غربی در طی سه سال گذشته اقدامات چشمگیری در خصوص توسعه زیرساخت‌های خود ازقبیل احداث ساختمان‌های پایگاه های اورژانس و مراکز فرماندهی عملیات انجام داده است که در این زمینه در کشور از مراکز پیشتاز است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ارومیه در ادامه با اشاره به حضور بموقع اورژانس آذربایجان غربی در زلزله خوی در سال ۱۴۰۱ افزود: از تمامی کارکنان اورژانس استان که در امر امداد و درمان بیماران و مصدومین حوادث تلاش میکنند تقدیر و تشکر میکنم.

ظرف فروش در پایان از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ارتقاء وضعیت حوزه سلامت و بهبود کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف استان تشکر و قدردانی کرد.