بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی از روند ساخت «پردیس سینمایی ارومیه»

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با حضور در«پردیس سینمایی ارومیه» از روند ساخت این پروژه فاخر فرهنگی در شهرستان ارومیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ناصر حضرتی پر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با حضور در«پردیس سینمایی ارومیه» از روند ساخت این پروژه فاخر فرهنگی در ارومیه بازدید کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید که رئیس سینماهای حوزه هنری انقلاب اسلامی استان حضور داشتند، «ناصر حضرتی پر» با حضور در بخش‌های مختلف پردیس سینمایی ارومیه با دریافت گزارشی از سوی مدیر سینماهای حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، در جریان نحوه ساخت و تجهیز پردیس‌ سینمایی و وضعیت بودجه استانی اختصاص یافته به آن قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با ابراز تاسف از تاخیر در روند ساخت پروژه پردیس سینمایی ارومیه و عدم اختصاص بودجه استانی پیش‌بینی شده به آن در زمان مقرر، دستور داد تا مابقی بودجه استانی این طرح فرهنگی طبق مصوبه در کمترین زمان ممکن پرداخت شود.

لازم به ذکر است؛ کلنگ ساخت پردیس سینمایی ارومیه در سال ۱۳۹۸ با حضور استاندار وقت آذربایجان غربی در محل سینما آزادی ارومیه بر زمین زده شد و طبق پیش بینی های صورت گرفته مقرر گردید تا این پردیس سینمایی در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع شامل هفت سالن اختصاصی سینمایی و امکانات رفاهی در دهه فجر سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد که این مهم تا به امروز محقق نشده است.