بازدید مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی از روند اجرای طرح‌های بیمه‌ای در شهرستان مهاباد

مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی به همراه تیم مدیریتی خود ضمن دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد از روند اجرای طرح‌های بیمه‌ای در شهرستان مهاباد به صورت میدانی بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،  جعفری ضمن حضور در داروخانه هلال احمر شهرستان مهاباد در خصوص نحوه اجرایی فرایند داروهای بیماران خاص و صعب العلاج با مسئولین داروخانه هم اندیشی نمودند.

مشکل عمده بیماران سرطانی در جنوب استان عدم وجود پزشک فوق تخصص خون و آنکولوژی در جنوب استان بود که پیگیری موضوع از سوی مدیر کل بیمه سلامت مبنی بر حضور پزشک آنکولوژیست و تامین داروهای شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر در دیدار با ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد مطرح شد و گزارش کامل روند اجرایی خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل بیمه سلامت استان در بازدید از بیمارستان امام خمینی مهاباد ضمن دیدار با کارشناسان ناظر بیمارستانی بیمه سلامت مراحل اجرایی و روند پذیرش بیماران خاص و صعب العلاج در بخش های پذیرش و ترخیص بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادند و مشکلات مربوطه احصا گردید سپس با حضور در بخش دیالیز بیمارستان روند ارائه خدمات به این بیماران را بررسی نمودند.

در ادامه  جعفری با همراهی ریاست بیمارستان، تعدادی از روسای ستادی و رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان مهاباد از مرکز غربالگری سرطان بیمارستان بازدید کردند و در مورد مسایل بیمارستان بحث و مذاکره گردید.

دیدار با بیمه شدگان بیمه سلامت شهرستان مهاباد و شنیدن صحبت های آنها طی بازدید از سه مرکز جامع روستایی ، یک داروخانه بخش خصوصی و همچنین درمانگاه شبانه روزی بعثت مهاباد از دستاوردهای این سفر کاری بود در طی ماموریت انجام گردید.

در پایان مدیر کل بیمه سلامت در محل اداره شهرستان مهاباد با پرسنل دیدار کرد و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم را مرهون تلاش بی منت کارکنان دانست و برای همه توفیق خدمت صادقانه را آرزو کرد.