بازیگری نباید انتخاب اصلی جوانان به‌عنوان شغل باشد

کاظم غلامی‌پور، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: توصیه‌ام به جوانانی که قصد ورود به عرصه بازیگری دارند این است که هیچ‌گاه بدون مقدمه وارد این حوزه نشوند و حتما دوره‌های تخصصی بازیگری را در کنار اساتید باتجربه بگذرانند و هیچ‌گاه به بازیگری به چشم شغل اصلی نگاه نکنند، چراکه بازیگری شغلی نیست که بتوانند با آن زندگی خود را تامین کنند و حتما باید یک شغل دیگر نیز داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، کاظم غلامی‌پور، بازیگر سینما و تلویزیون، روز پنجشنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور در دفتر پایگاه خبری قارتال نیوز، پاسخگوی سوالات خبرنگاران و قاسم محمدزاده، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون بودند که در ادامه می‌توانید این مصاحبه صمیمی را بخوانید:

۱. آقای غلامی پور با تشکر از حضور شما، به عنوان اولین سوال لطفا بفرمایید فعالیت هنری خود را از چه سالی آغاز کردید؟

عرض سلام و ادب دارم خدمت شما و مجموعه پایگاه خبری قارتال نیوز، بنده ۴۵ سال است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارم و کار هنری خود را با کلاس‌های تئاتر جهاد سازندگی  شروع کردم و پس از آن به اجرای نمایش‌های صحنه‌ای پرداختم.

۲. تاکنون در چه سریال‌های تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اید؟

در سریال‌های آداخلی ۱ و ۲، سنه خاطیر، دده مالی، بختَ‌ور و بیر اووش توپراق ایفای نقش کرده‌ام و آخرین کارم نیز بازی در سریال “جهیزیه” به کارگردانی آقای بابک لطفی است که برای پخش از شبکه استانی در ایام نوروز ۱۴۰۱ تولید ضبط شده است.

۳. بین معروفیت و محبوبیت کدام یک برایتان از ارزش بیشتری برخوردار است؟

قطعا باید بگویم محبوبیت ارزش بیشتری دارد، هیچ‌گاه دوست نداشتم مردم مرا با انگشت نشان داده و از معروفیتم سخن بگویند، بلکه دوست دارم در دل مردم‌ جای داشته و تا همیشه در ذهنشان باقی بمانم.

۴. توصیه شما و افرادی که قصد ورود به وادی هنر، سینما و تلویزیون دارند، چیست؟

توصیه‌ام به جوانانی که قصد ورود به عرصه بازیگری دارند این است که هیچ‌گاه بدون مقدمه وارد این حوزه نشوند و حتما دوره‌های تخصصی بازیگری را در کنار اساتید باتجربه بگذرانند و هیچ‌گاه به بازیگری به چشم شغل اصلی نگاه نکنند، چراکه بازیگری شغلی نیست که بتوانند با آن زندگی خود را تامین کنند و حتما باید یک شغل دیگر نیز داشته باشند.

۵. بازی در نقش‌های مثبت را بیشتر دوست دارید یا نقش‌های منفی؟

مردم همواره مرا در کاراکترهای مثبت دیده‌اند، نمی‌دانم شاید این‌ نقش‌ها از دیدگاه کارگردانان بیشتر مناسبم بوده است، ولی من در خودم این توانایی را می‌بینم که بتوانم در نقش‌های منفی نیز ایفای نقش کنم و دوست دارم روزی این اتفاق بیفتد.

۶. آیا در فیلم‌های سینمایی نیز ایفای نقش کرده‌اید؟ در چه فیلم‌هایی؟

بله، در فیلم‌های سینمایی ایستگاه، اتوبوس و گل مریم به ایفای نقش پرداخته‌ام.

۷. برخورد مردم وقتی شما را از نزدیک ملاقات می‌کنند، چگونه است؟

خوشبختانه مردم برخورد بسیار خوبی با ما دارند و خوشحالم که توانسته‌ام در میان مردم محبوبیت کسب کرده و لبخند را بر لبان مردم و به‌ویژه همشهریانم بنشانم.

۸. در چالش دعوت از هنرمندان برای حضور در پایگاه خبری قارتال نیوز، چه کسانی را دعوت می‌کنید؟

من برای این چالش و مصاحبه صمیمی، از بازیگر محبوب و توانمند استان، آقای پرویز ظرافت دعوت می‌کنم.

ممنون از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار داده و این مصاحبه لذت‌بخش و خواندنی را ترتیب دادید، با آرزوی موفقیت برای شما.