باند کلاهبرداری در پیرانشهر منهدم شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت ۵ نفر از شهروندان در شهرستان “پیرانشهر” مبنی بر اینکه اشخاصی در میدان دواب این شهرستان با خرید احشام و کشیدن چک بلا محل از آنان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان مشخص شد ۳ نفر با جلب اعتماد شهروندان و کشیدن چک های بلا محل از آنان اقدام به کلاهبرداری بیش از ۳۰۰ راس دام به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی پلیس برای شناسایی متهمان آغاز شد که در نهایت ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی موفق به شناسایی تمامی اعضای باند کلاهبرداری شده و پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه همه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جهانبخش با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.