بانک کشاورزی آماده ارائه تسهیلات حمایت از تولید، به واحدهای دام و طیور

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان در ایام تعطیلات پیش رو از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه آماده خدمات رسانی در جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای دام و طیور هستند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، احد ایزدیار در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با اعلام این خبر افزود: ۲۳ شعبه اعتباری بانک کشاورزی استان درایام هفته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در این زمینه هستند.

ایزدیار افزود: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها حمایت گسترده و بیش از پیش از مرغداران و دامداران در چرخه تولید انجام می گیرد و دامداران و صاحبان واحدهای طیور برای دریافت بدون محدودیت تسهیلات سرمایه در گردش به شعب بانک کشاورزی در شهرستانها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در طی روزهای اخیربرای تعداد ۶۱ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی دام و طیور استان به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش رو برای اخذ تسهیلات بانکی، از دستگاه های اجرای ذیربط برای صدور استعلام جهت پرداخت تسهیلات درخواست کرد تا پاسخ دهی به استعلامات بانکی را در حداقل ترین زمان ممکن و طی ۲۴ ساعت انجام دهند تا روند پرداخت تسهیلات تسریع یابد.

وی تاکید کرد: در این راستا نیز بانک کشاورزی با تمام توان درصدد تسهیل موانع برای برخورداری بیشتر متقاضیان از تسهیلات سرمایه در گردش و حمایت از تولید و تامین امنیت غذایی در استان است.