باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد

شهردار ارومیه گفت: باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد؛ به تکریم ارباب رجوع نگاه ویژه شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین مهدی‌زاده در آیین معارفه سرپرست مدیریت منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه باید به سمت ارایه و توسعه خدمات الکترونیک حرکت کرد و در راستای این حرکت، سطح کمی وکیفی خدمات را ارتقاء داد، اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیک در اولویت کاری مدیران مناطق پنج گانه قرار گیرد.

وی تاکید و تصریح کرد: باید پاره ای از بدعت ها را از بین برد و شهروندان به این سطح از آگاهی برسند که برای اخذ دستور یا انجام امورات و بهره‌مندی از خدمات شهرداری، نیازی به هیچ واسطه ای نیست بلکه با استفاده از بستر خدمات الکترونیک یا مراجعه حضوری می توانند خدمات مورد نیاز خود را از مناطق پنج‌گانه شهرداری دریافت کنند.

مهدی زاده با بیان اینکه ارائه خدمات به شهروندان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه باشد، عنوان کرد: از نظر اخلاقی و شرعی و قانونی موظف به ارایه خدمات مطلوب و استاندارد هستیم و برای تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان، ایجاد فضای آرام و تسریع اصل شفافیت و قانونمندی در تمام زیر مجموعه های تابعه شهرداری یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه باید به سازندگان شهری به عنوان محرک توسعه شهری نگاه کرد، گفت: بخشی از درآمد های مدیریت شهری با وجود سازندگان تحقق می یابد لیکن مبنای تعامل بین مجموعه مدیریت شهری و سازندگان بایستی قوانین و مقررات جاری کشور باشد.

شهردار ارومیه تلاش و برنامه‌ریزی در جهت افزایش منابع درآمدی، ارتقاء کیفیت خدمات شهرسازی، تکریم ارباب رجوع، ایجاد وحدت و همدلی و فضای آرام جهت پیشبرد اهداف، انضباط مالی و اداری با تاکید بر اصل قانونمداری و توسعه خدمات الکترونیک را از جمله موضوعات مهمی برشمرد که وحید افشین‌فر، سرپرست جدید مدیریت منطقه ۵ شهرداری برای تعالی سازمانی و افزایش سطح بهره‌وری می‌بایست سرلوحه برنامه های کاری قرار دهد.