با اضافه شدن چهار پروژه عمرانی دیگر، اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه به ۶۶۴۰ میلیارد رسید

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر6640 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، همزمان با هفته بسیج، شهرداری ارومیه اقدام به افتتاح پروژه‌های عمرانی ذیل در شهر ارومیه خواهد نمود:

۱-  بهره‌برداری از پل قوسی و آسفالت قسمتی از قطعه کمربندی بیرونی شهر به طول ۸/۱ کیلومتر با هزینه بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال

۲-  احداث پارک در مقیاس محلی در سه محله و فاز دوم ساغلیق باغی با هزینه بیش از ۷۵ میلیارد ریال

۳-  اجرای پروژه دفع آبهای سطحی در خیابان طریقت و پروژه ساحل سازی در شهر چای با هزینه بیش از ۲۸۵ میلیارد ریال

۴-  نهضت آسفالت معابر در سطح مناطق پنج گانه شهر به مساحت بیش از یک میلیون و شصت و پنج هزار متر مربع با هزینه بیش از ۴۰۵۰ میلیارد ریال

۵-  عملیات اجرایی زیر سازی ۲۶۱ هزار متر مربع با هزینه بالغ بر ۴۶۵ میلیارد ریال

۶-  عملیات اجرای خاکبرداری ۸۰ هزار متر مکعب با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال

۷-  عملیات اجرایی جدول گذاری به طول ۲۹ هزار متر با هزینه بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال

۸-  عملیات اجرای پیاده‌رو سازی ۱۶ هزار مترمربع با هزینه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال

بنا بر اطلاع رسانی ارتباطات و امور بین الملل شهردای ارومیه، پروژه های عمرانی ردیف پنج تا هشت از دیروز به سین برنامه های افتتاحیه شهرداری ارومیه اضافه شده است.

به گزارش قارتال، در اطلاع رسانی قبلی بنا بوده چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۸۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری برسد که با آماده شدن چهار پروژه دیگر  جمع پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه به هشت پروژه رسیده که در مجموع هزینه ای بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال برای آماده شدن این پروژه‌ها صرف شده است.

شهردای ارومیه در ماه های اخیر با افتتاح پروژهای های مختلف از جمله زیرگذر پل چهار سطحه آذربایجان، زیرگذر یوترن المهدی و …توانسته است عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.