عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ؛

با وجود مشکلات عمرانی هزینه کرد برای تیم والیبال معنی ندارد

صادق توکلی مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : یکی از شاخصه های مقایسه حمایت از ورزش شهر و رشته های مختلف، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و هزینه کرد برای والیبال شهر است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز ، توکلی مهر در تشریح جزئیان این خبر گفت :  اگر از ارومیه به عنوان پایتخت والیبال صحبت می کنیم، با شرایط فعلی در سالهای آینده هیچ بازیکنی برای عرضه در سطح حرفه ای نخواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مدرسه و آکادمی والیبال نداریم و حمایت از رده های پایه در شهر وجود ندارد.

توکلی مهر تصریح کرد: در کوچه پس کوچه های ارومیه بازیکنان حرفه ای وجود دارند که اگر شناسایی شوند به برند والیبال ارومیه تبدیل می شوند.

وی یادآور شد: از سازمان فرهنگی ورزشی برای برگزاری مسابقات والیبال جام پرچم تشکر می کنم.

توکلی مهر با بیان اینکه باید اولویت بندی ها مشخص باشد، ادامه داد: وقتی که شهرداری در کارهای عمرانی برای چند صد میلیون تومان معطل است، هزینه کرد در تیم داری والیبال معنی ندارد و باید به فکر کانالها و کوچه های مناطق حاشیه شهر بود.

وی اظهار کرد: باید در خصوص تیم داری به سمت بومی سازی حرکت کنیم، الان جوانان عاشق والیبال در شهر ارومیه سرخورده شده اند با این نتایج والیبال و باید به فکر آنان و شور و نشاط آنان بود.

توکلی مهر ادامه داد: بودجه تخصیص یافته به والیبال به محلات شهر جهت احداث زمین های فوتبال و والیبال تخصیص یابد تا در زمینه استعدادیابی ورود کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: ریسک والیبال ارومیه به حدی بالا رفته است که کسی جرأت ورود به این حوزه را ندارد.