به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در این بخش از عرشه به میزان ۹۰ تن آرماتوربندی و ۸۰۰ متر مربع قالببندی انجام شده که با توجه به بتنریزی دو مرحلهای عرشه پل B4 در طول ۸۵ متر از ۱۴۴ متر، این عرشه با ۷۰۰ متر مکعب بتنریزی به اتمام میرسد .
اسکافولدبندی و سولجرگذاری عرشه پل B4 به حجم ۲۲۰۰۰ مترمکعب و قالببندی آن به میزان ۱۸۰۰ متر مربع انجام شده که پیشرفت فیزیکی این محور بیش از ۸۵ درصد و کل پروژه ۹۰ درصد است که در این بتنریزی از رده بتن C35 یعنی با عیار ۴۵۰ کیلوگرم برای کسب مقاومت ۴۰۰ کیلوگرم در سانتیمتر مربع استفاده میشود.
برای کل محور عرشه B4 در طول ۱۴۴ متر به میزان ۵۰۰ تن آرماتوربندی و ۱۲۰۰ تن بتن مصرف میشود که در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بخشی از ادامه این محور در طول ۱۰۰ متر با عرض ۲۰ متر بتنریزی شده بود و آماده اتصال است که بعد از اجرای ۵۹ متر طول مانده از این عرشه کل محور در طول ۲۴۴ متر به بهرهبرداری میرسد.
در خصوص محور عرشه b1 ، در طول کل ۲۱۹ متر بوده که در ۳ ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ به میزان ۱۰۰ متر طول از عرشه عملیات بتنریزی آن ، انجام شده و ۶۰ متر دهانه اول و ۵۰ متر دهانه سوم یا آخر b1 مانده که به زمانی حدود یک ماه نیاز هست تا این ۲ دهانه نیز به اتمام برسد .
رئیس اداره ارتباطات و دیسپاچینگ اورژانس آذربایچان غربی از اتصال تلفن ۱۱۵ شهرستان میاندوآب به سامانه هوشمند عملیاتی آسایار خبر داد.
بانوان قایقران آذربایجان شرقی در مسابقات جهانی قایقرانی در فیلیپین خوش درخشیدند.
برق رسانی به تعدادی از ساکنین منطقه انهر ارومیه با نصب ترانس ۱۰۰ کیلوولت آمپری انجام شد.
یکشنبه دیگری گذشت و باز هم خبری از انتخاب استاندار آذربایجان غربی در جلسه هیات دولت نشد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه