بررسی مشکلات تعاونی‌های مسکن شهرستان نقده در چارچوب راهکارهای قانونی

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار علی زنجانی حسنلوئی، نماینده مردم شهرستان‌های نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تعاونی مسکن از جمله الحاق اراضی تعاونی‌ مسکن نیروی انتظامی و دادگستری بررسی و مقرر شد اقدام لازم در خصوص حمایت از توسعه طرح‌های تولید مسکن اعمال شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار علی زنجانی حسنلوئی، نماینده مردم شهرستان‌های نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تعاونی مسکن از جمله الحاق اراضی تعاونی‌ مسکن نیروی انتظامی و دادگستری بررسی و مقرر شد اقدام لازم در خصوص حمایت از توسعه طرح‌های تولید مسکن اعمال شود.

سید محسن حمزه‌لو درخصوص روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده گفت: ١٢٧ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده تامین شده و مشکلی در واگذاری زمین در شهرستان نقده نداریم.

حمزه‌لو ادامه داد: سهمیه شهرستان نقده از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶ هزار واحد مسکن است، گفت: تاکنون ۶ هزار و ٩۶٧ متقاضی در شهرستان نقده برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که یک هزار و ۴٣٧ نفر تایید نهایی شده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: پالایش باقی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نقده ادامه دارد.

تاکید بر هماهنگی، نظارت و کنترل و حمایت از سازندگان و بسیج همه منابع برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین موضوع‌های مطرح شده در این دیدار بود.