در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد؛

برف روبی بیش از ۷۰۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی بیش از ۷۰۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ایرج دست نشان گفت: با توجه به ادامه بارش برف در چند شهرستان در شبانه روز گذشته و همچنین کولاک شدید در بیش از ۱۵ محور، راهداران استان ۷۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستائی را برف روبی کردند.

وی با اشاره به اینکه پدیده غالب در اکثر محور های مواصلاتی استان کولاک بوده است گفت: به طور میانگین شاهد کولاک ۷۳ ساعته برف بوده ایم که بیش از ۱۲۰ نفر از راهداران استان با بهره گیری از ۸۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین نسبت به اجرای عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

دست نشان خاطر نشان کرد: مقدار شن و ماسه استفاده شده در عملیات راهداری زمستانی در شبانه روز گذشته نزدیک به ۳۵۰ تن بوده است و با تلاش های راهداران استان بیش از ۱۷۰ راه روستائی نیز بازگشائی شده است

وی در آخر یاد آور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محور های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محور های مواصلاتی قرار گیرند.