به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، جعفر صادقی پور با اعلام این خبر گفت: تا پایان مرداد ماه ۱۶۰ هزار و ۳۴۹ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است.
صادقی پور افزود: وضعیت جوی، شکایت از شرکت های باری و مسافری، مشکلات مشاهده شده در جاده ها و پیگیری شکایات، عمده ترین مواردی است که کاربران جاده ای طی این مدت در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.
وی تصریح کرد:مسیر یابی، آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در محورها از جمله خدماتی است که سامانه ۱۴۱ به کاربران جاده ای ارائه می دهد.
به گفته وی کارشناسان اداره مدیریت راههای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جاده ای هستند.
در راستای ارائه خدمات نوین کتابخانه ای و همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب و در ادامه بازطراحی کتابخانه، اتاقکهای مطالعه اختصاصی کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.
شاید وقتی در فضای مجازی میچرخید بارها به واژه گرمخانه برخورد کرده و بدون اینکه حتی مکثی برای درک یا دریافتی از این کلمه بکنید به سراغ واژه یا سوژه بعدی رفته باشید .
فرمانده انتظامی چهاربرج از کشف دو هزار و ۲۸۰ کیلوگرم آرد خبازی شامل ۵۷ کیسه ۴۰ کیلویی آرد خبازی فاقد مجوز قانونی توزیع در این شهرستان خبر داد.
مدیر کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان غربی از تردد بین استانی بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در مهرماه سال جاری خبر داد.
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه