در جلسه شورای اداری تاکید شد؛

برنامه ۵ ساله توسعه شهر ارومیه تدوین شود

در شورای اداری شهرستان ارومیه تدوین برنامه ۵ ساله توسعه این شهرستان ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان و بر حل مشکلات مناطق حاشیه نشین ارومیه تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، عماری فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه شواری اداری شهرستان ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره گفت : برنامه پنج ساله برای توسعه شهرستان ارومیه تدوین می شود و ساماندهی مناطق حاشیه نشین و رسیدگی به مشکلات آب شرب از الویت‌های برنامه ها خواهد بود.

عماری با اشاره به اینکه مدیران ادارات شهرستان با محوریت توجه به کار ، مسولیت های ابلاغی ، خدمت به مردم و رعایت خط قرمز های اسلامی، بدون حاشیه و باهم افزایی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، از ظرفیت های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استفاده خواهیم کرد و فاصله ای با نمایندگان نخواهیم داشت و دوشادوش آنان ،خدمت رسانی و نوکری مردم را با افتخار ادامه خواهیم داد .

ایشان در ادامه از مدیران خواستند که چالش های پیش روی دستگاه‌های اجرایی احصاء و توسط دستگاه‌های اجرایی استان و نمایندگان محترم مجلس پیگیری کنیم.

عماری از مدیران خواست که یک روز در هفته را به ملاقات دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص داده و حضور فعال و نقش پررنگ در روستاها داشته باشند.
فرماندار شهرستان ارومیه در خاتمه بر نظارت جدی به انشعابات غیرمجاز و نظارت بر بازار و عملکرد واحدهای نانوایی تاکید ویژه نمو