برپایی نمایشگاه «توانمندیهای هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» در خوی

در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاه «توانمندیهای هنری بانوان کارآفرین و صنایع دستی» با حضور بانوان کارآفرین، اعضای نابینا و کارکنان کتابخانه عمومی طوبی شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، رحیم نوشاد، مسئول کتابخانه طوبی شهرستان خوی در این خصوص اظهار داشت: کتابخانه عمومی طوبی در راستای نهادینه کردن سیاستهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حمایت از کسب و کارهای خانگی و حمایت همه جانبه از بانوان کارآفرین، اقدام به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان نموده و همچنین در کنار این نمایشگاه، کارگاه های آموزش کسب و کار خانگی در کتابخانه عمومی طوبی برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود ۱۵ نفر از کارآفرینان فعال کتابخانه در ۱۵ غرفه، آثار و توانمندیهای هنری خود را در رشته های مختلف هنری از قبیل تولید و پرورش زعفران، تولید و عرضه صنایع دستی چوبی، بافتنی، ، خیاطی و گلدوزی، صنایع دستی چرمی، ابریشم دوزی، تابلو فرش، طراحی و دوخت لباس، شمع سازی … به نمایش گذاشتند.

همچنین بازدید کنندگان نمایشگاه صنایع دستی در کلاسهای آموزشی بانوان کارآفرین حضور پر رنگی داشتند و از نزدیک از تجربیات و توانمندیهای هنری بانوان بهره مند شدند.