در راستای بهینه سازی شبکه فیبر نوری وارتقا سرویس های مخابراتی

برگردان 4 کیلومتر از فیبر نوری منطقه مرزی قطور عملیاتی شد

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی از برگردان 4 کیلومتر فیبر نوری در منطقه مرزی قطور از توابع شهرستان خوی با هدف بهینه‌سازی شبکه فیبر نوری در این مسیر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، چنگیز نوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد:بحث بهینه سازی شبکه فیبر نوری و ارتقا سرویس های مخابراتی در پایانه مرزی رازی ومنطقه قطور در دست توسعه است و امروز ۴ کیلومتر این مسیر بهینه شد.

نوری افزود: اکیپ‌های متشکل از واحد فیبر نوری مخابرات منطقه، اکیپ نگهداری فیبر نوری مخابرات شهرستان خوی و اکیپ حوزه سیستم های انتقال استان با تلاش بی وقفه در زمان تعیین شده عملیات برگردان را اجرایی کردند.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد:در این عملیات با جمع آوری مفصل های هوایی اضافی وخاکی نمودن فیبر نوری به طول ۴کیلومتر افت این مسیر به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت.

وی عنوان کرد:با توجه به اینکه توسعه جاده ای این مسیر در دست اقدام است به محض اتمام توسعه جاده ای کل مسیر در برنامه برگردان قرار دارد و عملیاتی می شود.

بر اساس این گزارش به منظور تقویت سیستم های ارتباطی در این منطقه مرزی با نصب تجهیزات جدید در ایستگاه مخابراتی در روستای قیله لق توسط همکاران حوزه سیستم های انتقال انجام گرفت و برگردان سرویس های ارتباطی مشترکین این منطقه با پایداری شبکه به حالت نرمال برگشت.