به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی؛

برنامه های هفته معلولان در آذربایجان غربی برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های هفته معلولان با بیش از ۱۰ عنوان برنامه از ۱۲ تا ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در مراکز کانون استان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: برنامه‌های هفته معلولان با بیش از ۱۰ عنوان برنامه از ۱۲ تا ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در مراکز کانون استان برگزار می شود.

وی افزود: اهدای کتاب به کتابخانه کودک و نوجوان در مدرسه کودکان استثنایی تکاب، قصه‌گویی اعضای مرکز فراگیر کانون استان، اجرای نمایش عروسکی و خلاق، برگزاری کارگاه‌های اوریگامی و نقاشی، بازی، برگزاری مسابقه، شعرخوانی، معرفی شخصیت «شاهو محمدی» عضو مرکز شماره یک مهاباد و رکورددار شنای استقامت معلولان جهان و برگزاری مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولان در مراکز کانون استان عناوین برخی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برای اجرا در طی این هفته است.

آبسوران ادامه داد: از سال ۱۳۹۴ و با افتتاح مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ارومیه فعالیت‌های این مرکز به صورت ویژه برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای خاص ارائه می شود.