برگزاری مجمع انتخاباتی شطرنج آذربایجان‌غربی

رئیس جدید هیات شطرنج آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مجمع انتخاباتی هیات شطرنج آذربایجان‌غربی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

مهدی شکوری نایب رییس فدراسیون و نایب رییس مجمع گفت: فدراسیون تمام قد از هیات‌های استانی حمایت می‌کند و انتظار داریم هیات استان آذربایجان‌غربی با اجرای سیاست‌های فدراسیون بتواند شطرنج این استان را بیش از پیش ارتقا دهد.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس مجمع گفت: هیات‌های رشته ورزشی خود باعث رشد و پیشرفت می‌شود و با همراهی و یکدلی جامعه هر رشته شاهد اتفاقات خوب و قابل توجه خواهیم شد.

وی افزود: امروز ورزش استان آذربایجان‌غربی عیار بالایی دارد بطوریکه دعوت ورزشکاران استان و کسب مدال‌های مختلف حاکی از این مهم است هرچند درخصوص شطرنج، انتظارات رقم نخورده و امیدواریم تیم جدید بتواند شرایط خوبی برای این رشته ورزشی در استان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: دغدغه سلایق مختلف هر رشته ورزشی توسط تیم‌های انتخاب شده باید مورد توجه قرار بگیرد و بهره‌گیری از ظرفیت همه شهرها و روستاهای استان بسیار اهمیت دارد و انتظار داریم این مهم اولویت قرار بگیرد.

در رای گیری این مجمع، سالار حسینی با کسب بیشترین رای برای دوره چهار ساله رئیس هیات شطرنج آذربایجان غربی شد.