به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی صورت خواهد گرفت؛ 

برگزاری ویژه برنامه “لبخند پیروزی”

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: برگزاری جشن انقلاب با عنوان "لبخند پیروزی" و اجرای ویژه برنامه "ما می‌توانیم" با تاکید بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و فرهنگی کشور و برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر است.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، زهرا آب‌سوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در نشست خبری با محوریت دهه مبارک فجر گفت: هدف کمیته کودک و نوجوان، افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در رابطه با رویکردهای کمیته کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و بسترسازی مناسب جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌‌ها، اهداف و خدمات انقلاب، زمینه‌سازی جهت حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها، برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب از جمله رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر است.

آب‌سوران افزود: تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان با ایجاد انگیزه جهت نقش‌آفرینی خودجوش در مناسبت‌ها و بهره‌گیری از جذابیت‌های موردپسند کودکان در تولید برنامه‌های مناسب از دیگر رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر به‌شمار می‌رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: از جمله برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر می‌توان به فضاسازی و آذین‌بندی مراکز کانون، برگزاری‌ کارگاه‌های هنری ویژه دهه فجر، کارگاه‌های شعارنویسی انقلابی، برپایی ایستگاه نقاشی با عنوان “من یک انقلابی‌ام”، قصه‌گویی با عنوان “قصه انقلاب” و بیان خاطره از زبان افراد فعال دوران انقلاب برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

زهرا آب‌سوران اجرای ویژه برنامه “ما می‌توانیم” با تاکید بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و فرهنگی کشور
و برگزاری جشن انقلاب با عنوان “لبخند پیروزی”
و برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های کانون در ایام دهه فجر برشمرد.