بهبود کیفیت روشنایی معابر بلوار جام جم شهرستان ارومیه

مدیر توزیع برق ایثار شهرستان ارومیه از اتمام طرح تعویض چراغ‌های فرسوده و قدیمی با لامپ‌های ال‌ای‌دی در بلوار جام جم این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علی‌اکبر خراسانی ضمن اشاره به اجرای طرح تعویض چراغ‌های فرسوده و پرمصرف با لامپ‌های ال‌ای‌دی و کم مصرف در معابر و خیابان‌های تحت پوشش این مدیریت در سطح شهرستان ارومیه؛ عنوان کرد: لامپ های روشنایی بلوار جام جم ارومیه با همت و تلاش اکیپ بهره‌برداری مدیریت توزیع نیروی برق ایثار با لامپ های کم مصرف ال ای دی تعویض شد.

وی ادامه داد: ارتقای سطح روشنایی معابر با هدف رفاه شهروندان، افزایش ایمنی تردد خودروها و بهبود سیمای بصری شهر و نیز کاهش مصرف از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در معابر و خیابان‌های اصلی می‌باشد.

مدیر توزیع برق ایثار عنوان کرد: پیش از این نیز تمامی چراغ های بلوار قاسمی حد فاصل بین پل قویون تا ابتدای گلشهر ۲ و بلوار ورودی گلشهر ۲ طی یک اقدام اصولی با لامپ های ال‌ای‌دی تعویض شده بود و در گام دوم و طی روزهای اخیر نیز بیش از ۸۱ دستگاه لامپ ال‌ای‌دی در بلوار جام جم جایگزین لامپ‌های قدیمی و فرسوده گردید.

اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر یکی از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ می‌باشد؛ و در همین راستا از ابتدای سال تا کنون عملیات اصلاح روشنایی معابر با اولویت مسیرهای اصلی، بلوارها، خیابان‌های سطح شهرستان ارومیه همزمان با سایر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود و تا کنون تعدادی از خیابان‌های پرتردد ارومیه ازجمله امام، کاشانی، برق، شیخ تپه، نقشین،حر، امیر احمدی، مدنی، عطایی۲،فدک و بلوارهای ارتش و صمدی توسط اکیپ‌های بهره‌برداری و روشنایی معابر نواحی ۵ گانه این شهرستان بهینه سازی و اصلاح شده است.