بیانیه مشترک سرپرست فرمانداری ، امام جمعه و نماینده مردم چالدران در مجلس شورای اسلامی

سرپرست فرمانداری، امام جمعه و نماینده مردم چالدران در مجلس شورای اسلامی در تجلیل از سفر شهرستانی محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کردند.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرپرست فرمانداری ،امام جمعه و نماینده مردم چالدران در مجلس شورای اسلامی در تجلیل از سفر شهرستانی محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کردند:

با صلوات بر محمد و آل محمد وتسلیت و تعزیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها ) و گرامیداشت روز بصیرت و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
سفر پر خیر و پر برکت حضرتعالی به همراه مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به شهرستان چالدران و بازدید های میدانی از روند خدمات رسانی به روستاهای دورافتاده و محروم این شهرستان و دیدارهای صمیمی و چهره به چهره با اهالی منطقه و گفتگو با مردم مهمان نواز و ولایتمدار و غیور آواجیق موجبات دلگرمی و امید اینجانبان، مسئولین و مردم قدرشناس شهرستان چالدران گردیده است.
حضور جهادی حضرتعالی در شهرستان چالدران نمود عینی توصیه رهبر معظم انقلاب به مدیران و کارگزاران دولت است که فرمودند: “مدیری روحیه جهادی و انقلابی دارد که برای عبور از مشکلات و شکستن موانع پیش روی پیشرفت کشور شب و روز نشناسد. همواره ارتباط نزدیکی با مردم داشته باشد و با استفاده از ظرفیت های مختلف هر کاری می تواند برای حل مشکلات مردم انجام دهد.”
برگزای جلسه 6 ساعته جمع بندی سفر و خروجی 76 مصوبه این جلسه که در نوع خود در این شهرستان بی نظیر است، نشان داد حضرتعالی و تیم مدیریتی تان مصمم به رفع غبار محرومیت در این شهرستان هستید و وعده های شما برای کاهش محرومیت مردم این شهرستان شعار نیست و عملیاتی خواهد شد.
نگاه رییس جمهور محترم و دولت سیزدهم (دولت مردمی ، ایران قوی) و بویژه حضرتعالی، رفع محرومیت، توزیع متوازن امکانات و توجه به معیشت مردم است و انتخاب شهرستان چالدران به عنوان اولین مقصد سفرهای شهرستانی نشان از توجه ویژه شما به این مسئله مهم است.
امیدواریم با تحقق مصوبات سفر در حوزه های عمرانی و اقتصادی، شاهد شتاب بخشیدن به روند توسعه شهرستان چالدران و رفع محرومیت از این شهرستان گردیده و این سفر به نقطه عطفی در تاریخ شهرستان تبدیل شود.