بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های آذربایجان غربی پاکسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از پاکسازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از حریم محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ایرج دست نشان با اعلام پاکسازی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر از حریم جاده‌های آذربایجان غربی گفت: امسال اقدامات مختلفی برای بالا بردن سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نصب بیش از  ۶۰۰ عدد گاردریل و جمع آوری و تعمیر افزون بر ۲۳۰۰ عدد گاردریل دیگر اشاره کرد.

دست نشان به نصب نزدیک به ۲۴۰۰ تابلو و علائم در راههای استان، نصب نزدیک به ۲۰ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلوهای برق به تعداد ۴۵۰ عدد در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم بالغ بر ۲۸۰۰ کیلومتر از شانه راه ها، جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۲۶۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و  شستشوی نزدیک به ۹۰۰۰تابلو و علائم حریم راه در محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در سال جاری بوده است.

این مقام مسئول همچنین  ایجاد  و رنگ‌آمیزی بیش از ۷۶۰ عدد سرعت گیر، تعمیر و نصب بیش از ۴۵۰ عدد چراغ‌های هشدار چشمک زن، نزدیک به ۱۰۰ فقره تعمیر نرده حفاظ و قرنیز و رنگ‌آمیزی نزدیک به ۸۰۰ عدد سرعت گیر را به عنوان سایر پروژه‌های حوزه راهداری در این مدت یاد کرد.