تامین و ابلاغ اعتبار ۹۵ درصد از مصوبات ٧ سفر شهرستانی استاندار آذربايجان غربى در سال ١٤٠٠

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: سفرهای شهرستانی اعضای رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی، نمونه بارز دولت مردمی و عدالت محور است.

به کزارش پایگاه خبری قارتال نیوز،حسین سپهری با اعلام اینکه سفرهای شهرستانی استاندار آذربايجان غربى به شهرستانهای استان ، نمونه بارزی از مردمی بودن و عدالت محوری دولت سیزدهم است، افزود: سفرهای شهرستانی، امید و نشاط را بین مردم مناطق ایجاد کرده و دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مسائل و مشکلات مناطق توسط شخص اول استان و مدیران استانی و همچنین بازدید از طرح ها و پروژه های در دست اجرا و رفع موانع و مشکلات در روند سرمایه گذاری‌ها، از نکات مهم این سفرها می باشد.

سپهری ،مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان در هر شهرستان را نیز گامی مثبت و واقع بینانه در جهت توسعه مناطق معرفی کرده و افزود: شناخت قابلیت ها و ظرفیت های شهرستانها در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی و در قالب طرح آمایش سرزمین در طی این سفرها، می تواند نقش موثری را در توسعه استان داشته و امید و نشاط را در بین مردم شریف مناطق ایجاد کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون به ۸ شهرستان استان یعنی سلماس، بوکان، تکاب، سردشت، چالدران، باروق، چهاربرج و مياندوآب سفر شده، خاطرنشان کرد: از محل منابع ۱۴۰۰، به میزان ۹۵ درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی در ٧ سفر سال ١٤٠٠ توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین اعتبار شده است.

وی در پایان، با اشاره به نمود مثبت اجرای مصوبات و ایجاد امیدواری مردم نسبت به دولت سیزدهم، تصریح کرد: سفرهای شهرستانی، موجب نگاهی منطقی و عادلانه به حل مسائل و مشکلات توسعه ای و معیشتی مناطق شده است.