تجلیل از ۳ عضو مقام آور بین المللی در ارومیه

طی مراسمی در فرمانداری ارومیه، ۳ عضو نوجوان برگزیده مسابقه بین المللی نقاشی اوورا کشور پرتغال از سوی فرماندار تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، غلامحسین عماری در این مراسم با اشاره به بازدید‌های انجام شده از مراکز شماره یک و مجتمع شهید فرخی، بر نقش موثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان تاکید و تعامل مربیان با مخاطبین خود را بسیار چشمگیر ذکر کرد.

در ادامه، فرماندار ارومیه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز، موفقیت کسب شده توسط ۳ عضو نوجوان ارومیه‌ای در عرصه‌های جهانی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره مایه افتخار و غرور ملی برای کشور دانست.
زهرا آب سوران مدیر کل کانون استان در این مراسم، با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات مراکز ثابت، سیار و پستی ارومیه، از توجه ویژه فرمانداری به حوزه کودکان و فعالیت‌های فرهنگی قدردانی نمود و دلایل موفقیت اعضا را مربیان زحمتکش و دلسوز کانون نام‌برد.
در پایان این مراسم از ۳ عضو نوجوان فعال کارگاه‌های هنری مراکز ارومیه، پینار لطفی، امیر محمد عبدلی شیرامین و نازلی نقوی که موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست و دومین مسابقه بین المللی نقاشی اوورا کشور پرتغال شده بودند، با اهدای دیپلم افتخار فراخوان مذکور، لوح تقدیر و جایزه تجلیل و قدردانی شد.