تراکتور ۲_۰ فولاد / تراکتور، برنده دوئل سرمربیان لالیگایی

در ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر، تراکتور تبریز در خانه فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در طول ۲ روز گذشته پیگیری شده است. در روز نخست رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در اهواز با نتیجه ۳ بر یک توانست مقابل استقلال خوزستان به پیروزی برسد و روز گذشته هم ملوان بندرانزلی و صنعت‌نفت آبادان توانستند در جدال با هوادار تهران و مس رفسنجان به ۳ امتیاز کامل دست پیدا کنند و نبرد تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان تهران هم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا نیمی از مسابقات هفته یازدهم به انجام رسیده باشد.

ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران برگزارکننده حساس‌ترین تقابل هفته یازدهم هستند اما پیش از آنکه دوئل شاگردان محمد ربیعی و جواد نکونام در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شود، ۲ مسابقه دیگر از رقابت‌های هفته یازدهم امروز (شنبه) به انجام رسید. در تبریز، تراکتور در مصافی خانگی برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و شمس‌آذر قزوین هم در چهارمین تجربه انجام بازی خانگی در تاریخ لیگ برتر، امروز پذیرای گل‌گهر سیرجان بود و به دنبال آن بود تا شگفتی تازه‌ای را خلق کند.

۲ شلیک حسینی جشن را به اردوی تراکتوری‌ها آورد

سرخ‌پوشان تبریزی بعد از پذیرش ۳ شکست در ۴ بازی گذشته، به دنبال آن بودند تا در مسابقه امروز بتوانند جبران‌مافات کنند و با کسب ۳ امتیاز خانگی خود را به کورس مدعیان برسانند. در طرف مقابل، فولاد خوزستان برای نزدیک‌شدن به جمع تیم‌های دارای رتبه تک‌رقمی در سودای کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه بودند. اشکان خورشیدی مسئولیت قضاوت امروز را برعهده داشت و ۲ تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز کار خود را در حالی‌که هواداران تراکتور هم حضور چشمگیری در ورزشگاه نداشتند، آغاز کردند.

تراکتوری‌ها بازی را تهاجمی‌تر آغاز کردند و به دنبال رسیدن به گل بودند که بعد از خلق چند موقعیت نصفه‌ونیمه، مهدی حسینی با شوت زیبای خود توانست گل اول را در دقیقه ۱۸ به سود تراکتور به‌ثمر برساند. در ادامه نیمه نخست، فرصت‌سوزی‌های مهدی عبدی باعث شد تا شاگردان پاکو خمس نتوانند به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند. در نقطه مقابل، فولادی‌ها در نیمه نخست تنها یک موقعیت گلزنی داشتند که حسین پورحمیدی سد راه گلزنی بازیکنان فولاد شد.

شاگردان خوان ایگناسیو مارتینس در تیم فولاد برخلاف نیمه نخست، در نیمه دوم تیم برتر زمین مسابقه بودند و با حملات پردامنه در تلاش بودند تا گل تساوی را به‌ثمر برسانند اما فرصت‌های به‌وجود آمده برای ساسان انصاری با بی‌دقتی ستاره فولادی‌ها از دست رفت. روی یک کار ترکیبی زیبا و پاس زیبای مهدی عبدی، مهدی حسینی هافبک دفاعی تراکتوری‌ها که امروز به ترکیب اصلی این تیم اضافه شده بود، روز خوب خود را تکمیل کرد و با شلیکی پرقدرت گل دوم را در دقیقه ۶۸ به‌ثمر رساند تا با درخشش این هافبک دفاعی باتجربه و دبل گلزنی او، سرخ‌پوشان تبریزی بردی ۲گله را در خانه جشن بگیرند.

تراکتور با برد در مسابقه حساس امروز، ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل ۵+ به رتبه چهارم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان هم با پذیرش هفتمین شکست فصل، ۹ امتیازی باقی ماند و در رتبه چهاردهم جدول همچنان حضور دارد. در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان پاکو خمس روز شانزدهم آذرماه میهمان گل‌گهر سیرجان هستند و فولاد خوزستان هم روز هجدهم آذرماه باید در خانه برابر استقلال تهران به میدان برود.