تسریع در گازرسانی به صنایع برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: برای تحقق شعار سال یعنی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در تلاش هستیم که با گازرسانی به صنایع بستر تحقق آن را در استان فراهم سازیم.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علیرضا شیخی با بیان اهمیت تحقق شعار سال و همچنین اهمیت مساله تولید در کشور، افزود: تولید مبتنی بر شرکتهای دانش بنیان و ایجاد اشتغال کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و شرکت گاز استان برای افزایش بهره وری شرکتهای تولیدی و صنایع، گازرسانی به این واحدها را تسریع می کند.

وی با اشاره به اینکه گاز طبیعی سوخت ارزان و دردسترس صنایع است، اظهار کرد: در اختیار قرار دادن این انرژی می تواند نه تنها ارزش افزوده شرکتها و صنایع را بالا ببرد بلکه از سود حاصل آن در نتیجه کاهش هزینه‌های تولید برای ایجاد صنایع دیگر جهت افزایش اشتغال در منطقه نیزاستفاده شود.

شیخی اعلام کرد: برای گازرسانی به واحدهای تولیدی که در راستای توسعه استان و ایجاد کار به جوانان و رفع محرومیت تلاش می کنند سوخت تامین می کنیم تا یکی از مهمترین مشکلات عرصه تولید یعنی تامین انرژی در دسترس و ارزان رفع شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۳ ایستگاه CNG در آذربایجان غربی وجود دارد و 22 شهرک صنعتی در استان به همراه ۱۵۵۴ واحد صنعتی هم اکنون سوخت خود را از گاز طبیعی تامین می کنند، تصریح کرد: همه صنایع و واحدهای تولیدی در مسیر گازرسانی به روستاها نیز تحت پوشش گازرسانی قرار خواهند گرفت تا شاهد جهشی در امر تولید در این استان را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه سوخت صرفه جویی شده در بخش های خانگی مستقیما به سمت تولید و صنایع می رود باید مردم نیز در توسعه استان خود از این طریق مشارکت کنند چرا که عایدی و ثمرات آن در نهایت به خود مردم می رسد.