در یکسال گذشته؛

تسطیح و رگلاژ ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان پیرانشهر

رئیس اداره راهداری و حمل و‌ نقل جاده‌ای شهرستان پیرانشهر از تسطیح و رگلاژ ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان پیرانشهر در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سهیل خسروی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر با اعلام خبر فوق افزود: در سال ۱۴۰۰ همچنین بهسازی و آسفالت ۶ کیلومتر راه روستایی و بهسازی و آماده سازی جهت آسفالت ۱۳ کیلومتر راه روستایی نیز در این مدت در شهرستان پیرانشهر انجام گرفت.

وی از برف‌روبی محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر به مقدار ۸ میلیون مترمکعب و نمک پاشی محورها به مقدار ۳.۶۷۵ تُن به عنوان اقدامات انجام گرفته در راهداری زمستانی سال گذشته توسط اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پیرانشهر یاد کرد.

خسروی نصب و اصلاح تابلو علایم به تعداد ۲۴۰ عدد، خط کشی محورها به مقدار ۲۱۰‌ کیلومتر، تراشه برداری و حذف نقاط پرتصادف (محور تمرچین) به مقدار ۵ هزار مترمکعب، نصب چراغ چشمک در نقاط پر تصادف به تعداد ۷ مورد و نصب تابلوهای اطلاعاتی در نقاط پر تصادف به تعداد ۷ مورد را به عنوان سایر اقدامات مهم راهداری سال قبل در شهرستان پیرانشهر معرفی کرد.

وی اظهار داشت: در طول سال ۱۴۰۰ لکه‌گیری و چاله‌ پرکنی محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر به مقدار ۳۵ هزار متر مربع و ریزش برداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به مقدار ۳.۶۵۰ مترمکعب انجام گرفت.