تعزیر بیش از سه میلیارد ریالی آرایشگر متخلف پیرانشهری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده گرانفروشی آرایشگر زنانه به میزان 168 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: در پی شکایت از یک واحد آرایشگاه زنانه مبنی بر گرانفروشی در خدمات آرایشگری به میزان ۱۶۸ میلیون ریال پرونده ای در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر پرداخت ۱۶۸ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲۰ برابر مبلغ گرانفروشی ، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف اعلامی را در پی شکایت شاکی خصوصی و دربازرسی از یک واحد آرایشگاه زنانه کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.