تقدیر رهبر دین از جدیت در اجرای طرح نوروزی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی

سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی از جدیت در اجرای طرح نوروزی و رعایت دستورالعمل های ابلاغی توسط اداره‌ کل راهداری و حمل و ‌‌نقل جاده ای و سایر اعضای کمیسیون ایمنی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، یاسر رهبردین سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اجرای طرح نوروزی در استان بر همکاری و هماهنگی کامل دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اجرای دقیق و کامل این طرح تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به آمارها استان آذربایجان غربی جزو استان‌های پیشرو در اجرای موفق این طرح بوده که لازم است با تداوم اقدامات انجام شده تاکنون این روند ادامه دار باشد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده جهت ایمنی محورها در طول اجرای طرح نوروزی و خط کشی محورهای تاکید شده گفت: خط کشی محورها با توجه به شرایط آب و هوایی فعلا متوقف شده که در اسرع وقت و بعد از ایجاد شرایط لازم ادامه خواهد یافت چرا که انجام این قبیل از اقدامات در شرایط آب و هوایی نامناسب باعث عدم کیفیت لازم در انجام کار و هدر رفتن هزینه خواهد شد.

رهبردین تصریح کرد: لازم است فرمانداران شهرستانهای استان خودرو های مورد نیاز پلیس راه را فراهم کنند و خود نیز در گشت ها و بازرسی ها حضور فعال داشته باشند چرا که گشت ها و نظارت های بیشتر باعث کاهش تصادفات و سوانح جاده ای خواهد شد.