تقویت اتحاد و همبستگی واحدهای صنفی و حرفه‌ای با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

رئیس انجمن حرفه‌ای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: حضور مجموعه‌های صنفی و حرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران سبب تقویت انسجام و اتحاد و همچنین حضور قدرتمند و تاثیرگذار آنها در این رویداد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، وحید رحیمی با اشاره به حضور فعال انجمن حرفه‌ای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: خوشبختانه نمایشگاه امسال نسبت به سالیان گذشته بسیار پربارتر بوده و بازدیدکنندگان رضایت بیشتری داشتند چون هم حال‌وهوای آن پرشورتر است و هم از طرفی غرفه آذربایجان‌غربی با طراحی زیبا و جای‌گذاری مناسب در سالن موجب جذب بازدیدکنندگان شده که نتیجه آن استقبال چشمگیر از غرفه استان است.

رئیس انجمن حرفه‌ای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هدف از شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، برقراری ارتباط نزدیک مجموعه‌های صنفی‌ و حرفه‌ای با یکدیگر بوده که خوشبختانه در این دوره آنها توانستند بیش از سالیان گذشته با اتحاد خود حضور قدرتمند و تاثیرگذاری داشته باشند.

او گفت: علاوه بر آن برخی بسته‌های گردشگری، با شرایط نمایشگاهی و جشنواره‌ای و با تخفیفات ویژه برای مسافران و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ارائه شده و همچنین فرصتی فراهم شد تا با سرمایه‌گذاران و سایر همکاران این صنف و انجمن‌ها تعامل داشته باشیم در مجموع با جلساتی که با یکدیگر انجام و گام هایی که برداشته شده و با توجه به حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، استاندار آذربایجان‌غربی و نمایندگان مجلس در غرفه آذربایجان غربی فرصتی فراهم شد که مشکلات این حوزه بیش از پیش پیگیری شود که بی‌شک در آینده شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر گردشگری در استان خواهیم بود.

رئیس انجمن حرفه‌ای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به ارزیابی مطلوب خود از این نمایشگاه ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در سالیان آینده با بررسی نقاط ضعف و قوت سال‌های پیشین و با هدفمندی بیشتری این نمایشگاه را برپا کرده تا شرکت‌ها رغبت بیشتری برای حضور در آن پیدا کنند و همچنین برخی نواقصات وجود دارد که از جمله آن پخش موسیقی با صدای آزاردهنده در فضای غرفه‌ها است که مانع از ارائه مشاوره و راهنمایی مطلوب به بازدیدکنندگان می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر زمان برپایی آن به گونه‌ای است که شهرستان‌ها به سختی می‌توانند در آن حضور یابند چون مقارن با زمان پیک فروش بوده و آنها باید دفاتر استانی را تعطیل و در نمایشگاه حضور داشته باشند.