تلاش برای بهره برداری از تقاطع چهارسطحه آذربایجان تا پایان سال جاری

معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه، در تداوم جلسات راهبری تقاطع چهار سطحه آذربایجان، نشست کارگاهی با هدف بحث و تبادل نظر امور فنی، اجرائی، مالی و حقوقی، به ریاست معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه و با حضور ارکان ساخت و نماینده حقوقی و مدیر فنی و امور پیمان‌ها در محل کارگاه این پروژه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، ابراهیم صفری در خصوص مصوبات این جلسه در هماهنگی با شورای شهر و شهردار ارومیه گفت:

۱_ مقرر گردید پیمانکار پروژه نسبت به تحویل ۱۰ قطعه از ۲۴ قطعه نئوپرن باقیمانده برای اتمام عرشه پل B4 ، تامین ۶۰ تن ورق گاردریل‌ها و ۳۸ متر طول درز انبساط و نیز ۷۰ تن کابل و ۷۶۵ متر مکعب یونولیت ظرف هفته جاری با طی مراحل، تامین و در کارگاه مستقر نماید که از این بابت کارفرما مطالبات پیمانکار را پرداخت خواهد نمود‌.

۲_ در خصوص سرعت بخشی به روند عملیات اجرای عرشه‌های پل‌های B1 و B4 ، مقرر شد کارفرما مساعدت‌های لازم از قبیل خرید ۱۲۵ تن میلگرد ، ۱۰۰۰ تن سیمان و ۵۰ تن لوله‌های گاردریل از محل تبصره ۸۱ ، کارسازی‌های لازم را انجام و تحویل کارگاه نماید.

۳_ در خصوص موضوع لایحه تاخیرات مورد رسیدگی از طریق مشاور و بررسی کارشناسان فنی حوزه معاونت فنی، مقرر شد ظرف هفته جاری کارسازی‌های لازم جهت ابلاغ معمول گردد.

وی ادامه داد: با عنایت به موارد و مباحث فوق و اقدامات کارگاهی و تدارکاتی پیمانکار در پروژه و نیز نظارت مشاور، بر اساس برنامه زمانبندی با توافقات قبلی و صورتجلسات گذشته، زمان اتمام عرشه‌های B1 و B4 تا مرحله تهیه و نصب لوله‌ها و گاردریل‌ها همچنان در مورخ ۲۵ بهمن ماه سالجاری به قوت خود باقی می باشد.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون اسکافولدهای عرشه b4 در ارتفاع ۱۶.۵ متری به همراه قالبندی عرشه در حال تکمیل و آماده آماتورگذاری می باشد، افزود: تلاش می‌شود قبل از پایان سال جاری بهره‌ برداری از عرشه های B1 و B4 و همچنین راه سازی های همسطح مجموعه تقاطع چهارسطحه آذربایجان بعمل آید.