توزیع ۲۵ تُن برنج و شکر یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد گفت: توزیع ۲۵ تُن برنج دانه بلند هندی و شکر یارانه‌ای با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سید انور حسینی مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد افزود: هم‌اکنون ۲۲ تُن محموله برنج هندی با نرخ هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۲۴۰ هزار تومان در حال توزیع است و متقاضیان با مراجعه به مراکز پخش این محصول می توانند آن را با نرخ مصوب دریافت کنند

وی با بیان اینکه این برنج در ۱۲ فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری توزیع می‌شود، اضافه کرد: همچنین ۳.۵ تن شکر یارانه ای نیز با قیمت ۱۴ هزار تومان برای هر کیلوگرم در مراکز توزیع این شهرستان در حال فروش به متقاضیان است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد اظهار کرد: سهمیه هر خانوار برای برنج هندی، ۱۰ کیلوگرم و برای شکر نیز سه کیلوگرم در نظر گرفته شده که با ارایه کارت ملی سرپرست خانوار میسر است.

حسینی بیان کرد: همچنین توزیع ۳۶ تُن گوشت مرغ منجمد و همچنین توزیع برنج و شکر در مراحل بعدی و در آستانه فرا رسیدن سال جدید انجام خواهد شد.

وی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.