توسعه شهر ارومیه فارغ از فحاشی های فضای مجازی!

فحاشی بی حد و حصر هواداران چهره های سیاسی در فضای مجازی ارومیه و گاها دنیای واقعی فقط یک نشانه است. نه برنده لذت می برد و نه بازنده شکست را می پذیرد و می رود دنبال عیب هایش! تلاش برای خدمت به مردم را به جنگ تبدیل کرده اند. چیزی به نام لذت گم شده و جایش را به نفرت داده که می تواند فحش بشود در فضای مجازی!

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در روزها و شبهایی که عاشقان سینه چاک چهره های سیاسی سریع به توهین و تحقیر می رسند و تاب و تحمل یک گفتگوی ساده در چهارچوب ادب را گم کرده اند، نقطه امید بخش بی توجهی مدیران ارشد استانی وشهری به فضاسازی های مجازی است.

اینکه می بینیم دولت به سهم خود و مدیریت شهری نیز در سنگر خودش و دستگاه قضا نیز محکم و پیگیر درصدد حل مشکلات ریز و درشت مردم هستند.

اما چرا این تلاش ها و همصدا شدن ها برای توسعه برای برخی جریانات قابل درک نیست و ناخوشایند است را باید در عقب ماندگی این سرزمین در شاخص های توسعه مشاهده کرد.

هرجا که ارکان مهم خدمت رسانی به مردم با همدیگر یکدل شده اند، ضرب آهنگ اختلاف افکنی در فضای مجازی و حقوقی تندتر شده است.

این روزها اما فارغ از هیاهوی برخی افراد و جریانات سیاسی که سودای رسیدن به صندلی بهارستان را با ابزار دروغ و تهمت و اختلاف دارند و عده ای نیز با این دیدگاه که هر جا که لایک حُکم کند، فالوور خدا شود، با آنان هم راهی می کنند، روند خدمت و توسعه در ارومیه بر ریل تعقل و تدبر مدیران اجرایی و شهری به پیش می رود.

خوشبختانه با تدبیر صورت گرفته توسعه قربانی بازی های سیاسی فضای مجازی نشده است. نگاهی به اخبار منتشره از تلاشهای مقام عالی استان، شهردار و مدیریت شهری، دادگستری و دادستانی گویای آنست که مدیران ارشد این نهادها اهمیتی به این فحاشی های سیاسی قائل نیستند و استوار و با برنامه روندهای مثبت کسب شده را طی می کنند.

آمارها گویای آنست که هم استان و هم شهر ارومیه دستاوردهای خوبی را لمس می کنند و با تداوم این روند از سوی مسئولین می توان بیش از پیش به احیای امید در بین مردم امیدوار بود.

عدم واکنش به فضاسازی های رسانه ای از سوی معتمدیان استاندار ومهدی زاده شهردار را باید مثبت ارزیابی کرد.

اگر چه این روند باب میل اختلاف افکنان و مخلین توسعه و آبادانی نیست اما به طور قطع برای فضای سیاسی و اجرایی شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی این روند نحوه مواجهه مدیران ارشد با خبرسازی های دروغین و فحاشی های مجازی بسیار امیدوار کننده است.ونوید بخش توسعه پیشرفت شهر است.