تخصیص 109 میلیارد ریال در سال 1401؛

توسعه و بهسازی ۲۵ کیلومتر شبکه برق اشنویه همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

طرح‌های توسعه و بهسازی 25 کیلومتر شبکه توزیع برق اشنویه با تخصیص 109 میلیارد ریال در سال 1401 همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، همزمان با ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۱ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از ۱۲۲ طرح برق رسانی، عمرانی و خدماتی بهره برداری خواهد کرد که برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال صرف شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در خصوص طرح‌های آماده بهره برداری شهرستان اشنویه در ایام الله دهه فجر بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع نیروی برق در سطح شهر و روستاهای شهرستان اشنویه احداث و بهسازی خواهد شد که برای بهره بردرای از این طرح ها بالغ بر ۱۰۹ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق در راستای تقویت و رفع ضعف ولتاژ مشترکین با اعتبار ۳۴۲۰۰ میلیون ریال و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار به طول ۹ کیلومتر در همین راستا از جمله طرح های افتتاحی شهرستان اشنویه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بهسازی شبکه توزیع برق روستایی در قالب طرح بهارستان با اعتبار ۵۲۲۶۰ میلیون ریال از دیگر طرح های شاخص برق رسانی در شهرستان اشنویه است که در راستای اجرای این طرح یک دستگاه پست هوایی، شبکه فشار متوسط به طول ۱ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به طول ۱ / ۰ کیلومتر احداث شده و ۱۲ کیلومتر از شبکه مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

کیامهر در تکمیل طرح های افتتاحی شهرستان اشنویه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: طرح رفع ضعف ولتاژ شبکه توزیع برق شهری و روستایی با اعتبار ۱۸۲۲۰ میلیون ریال که برای اجرای آن شاهد احداث ۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵ دستگاه پست هوایی و شبکه فشار ضعیف به طول۷/ ۰ کیلومتر بودیم، خدمتی دیگر از تلاشگران صنعت برق آذربایجان غربی برای مردم اشنویه است.

وی در تشریح جزئیات طرح‌های ۱۰۹ میلیاردی افتتاحی اشنویه در دهه فجر سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: توسعه شبکه توزیع برق شهری جهت تامین برق متقاضیان جدید با احداث شبکه فشارضعیف به طول ۴ / ۰ کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۴۰ میلیون ریال و توسعه شبکه توزیع برق روستایی جهت تامین برق متقاضیان جدید با احداث شبکه فشارضعیف به طول ۶ / ۰ کیلومتر و صرف اعتبار ۲۷۶۰ میلیون ریالی از دیگر طرح‌های شاخص افتتاحی شهرستان اشنویه در ایام الله دهه فجر امسال است.