توقیف آرد قاچاق در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از کشف سه تن و دویست کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسن شیخ‌نژاد، فرمانده انتظامی ارومیه، با اشاره به لزوم شناسایی و برخورد با قاچاقچیان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم، اظهار کرد: مبارزه با برهم‌زنندگان نظام اقتصادی در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به‌صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان ارومیه انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی ارومیه افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی از کشف سه تن و دویست کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز در بازرسی از خودروی موردنظر خبر داد که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

شیخ نژاد بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را هشت‌صد میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی در پایان با بیان این‌که پلیس در برخورد با قاچاقچیان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.