توقیف خودروی قاچاق میلیاردی در اشنویه

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از توقیف یک دستگاه خودروی وانت تویوتا به صورت قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال در این شهرستان، خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سرهنگ طالب محمد قلیزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود خودروی قاچاق در شهرستان “اشنویه”، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی در نهایت یک دستگاه ” وانت تویوتا ” در سطح شهرستان شناسایی و سریعا توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه ادامه داد: با بررسی مدارک خودرو مشخص شد که خودروی متوقف شده قاچاق  و فاقد هر گونه مدارک گمرکی بوده که با هماهنگی مقام قضائی توقیف و راننده آن دستگیر شد.

وی  با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروی توقیف شده  بیش از 30 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این زمینه  یک  متهم دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ محمد قلیزاده در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولويت های اصلي پليس است و پليس با اقتدار كامل در چهارچوب قانون و قاطعانه با قانون شكنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق، موضوع را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.