تولید کننده داخلی روی هوا، بازار در اختیار پوشاک قاچاق استوک

پوشاک عبدال آباد دست بنگلادش، بازار تهران در اختیار چینی ها و مهاباد و سقز دست پوشاک استوک اروپایی است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، در پاسخ به اظهارات مجید افتخاری عضو هئیت مدیره اتحادیه پوشاک که در مصاحبه ای گفته: پوشاک عبدال آباد دست بنگلادش، بازار تهران در اختیار چینی ها و مهاباد و سقز دست پوشاک استوک اروپایی است و در یک کلام : بازار در اختیار کالای قاچاق استوک قرار گرفته و نمی توان با آن رقابت کرد.

نتیجه ممنوعیت واردات خودرو را دیدیم و فهمیدیم، سوال این است که چرا الگو برداری کردید؟ برای دفاع از تولیدات داخلی مصرف کننده را وادار و مجبور به خرید داخلی می کنید.ای کاش فرصت می دادید توان و کیفیت تولید به سطح برندهای متوسط خارجی برسد بعد محدودیت و شرایط برای واردات برندهای خارجی تعریف می شد. یا حتی تعرفه وضع می کردید و عایدی آنرا به حمایت از تولید داخل تخصیص می دادید.کدام یک از برندهای ما در سطح برندهای آسیای شرقی ست؟ که در قیمت با آن رقابت می کنید.ضمن اینکه بدانید و آگاه باشید که حضور بعضی از برندها افتخاری برای ما خواهد بود.حضورشان هزاران هزار امتیاز برای ما خواهد بود.با شعار نمی توان صنعت نوپا را به سطح برندهای مطرح جهانی رساند.

ضمن اینکه قرار نبود ممنوعیت واردات همچنان ادامه یابد.تا زمان مشخص شدن آیین نامه ها و شرایط واردات این مصوبه تایید شده بود.یعنی تا زمانیکه با حمایت از تولید کنندگان آنان را به سطحی از بازار رخنه کنند.البته حمایت از تولید می تواند در آیتم ها و بندهای دیگری هم تعریف شود.

خلاصه اینکه هنوز برندهای خارجی خواهان دارد و نمی توان جلوی علاقه مشتریان را گرفت.با این حرکت و ترقی به سختی در این صنعت رشد خواهیم کرد و برندها از جایگاه برتری خواهی به مشتریان نگاه می کنند.