مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی :

ثبت نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان در دی ماه سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد : در دی ماه سال جاری نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان توسط دوربین های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راههای این اداره کل ثبت گردید.

 به گزارش  پایگاه خبری قارتال نیوز  ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود : در دی ماه سال جاری همچنین میزان تردد خروجی از استان نیز افزون بر یک میلیون و یکصد و شصت و یک هزار تردد ثبت گردیده است.

وی افزود : در این مدت محور تبریز – ارومیه ( شهید کلانتری ) با ثبت افزون بر ۱۱۰هزار تردد و رشد بالغ بر ۴۲ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تردد جاده ای به خود اختصاص داده است.

شکری ادامه داد : بیشترین تردد های ثبت شده دی ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای سلماس – ارومیه با نزدیک به ۵۴۶ هزار تردد ، ارومیه – مهاباد با بالغ بر ۵۳۶ هزار تردد و سرو – ارومیه با افزون به ۲۲۵ هزار تردد بوده است.

این مقام مسئول اظهار داشت : در دی ماه امسال ۶۳.۷ درصد خودرو های با پلاک ثبتی استان آذربایجان غربی، ۱۳ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان شرقی، ۵.۵ با پلاک ثبتی استان زنجان و مابقی نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده های آذربایجان غربی تردد داشتند.