استاندار آذربایجان غربی؛

جبران عقب افتادگی های آذربایجان غربی در شاخص های مختلف توسعه ضروری است

استاندار آذربایجان غربی گفت: با اتحاد و هم افزایی تمامی ارکان حاکمیتی و مردمی، حتماً شاهد جبران عقب افتادگی های آذربایجان غربی در شاخص های مختلف توسعه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم شهر زرآباد بخش صفائیه خوی و در ادامه دوازدهمین سفر شهرستانی با اشاره به توجه ویژه نظام اسلامی ایران به مناطق کمتر برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری، افزود: جمهوری اسلامی علیرغم تمامی مشکلاتی که دشمنان در چهار دهه اخیر برای کشور ایجاد کرده اند، خدمات ارزشمندی را برای مناطق محروم به ارمغان آورده است.

وی اولویت نظام اسلامی و دولت سیزدهم را خدمات رسانی به مردم اعلام کرده و یادآور شد: امروز با همت دولت های مختلف، شاهد تداوم نهضت گازرسانی و خدمات رسانی به دورترین مناطق کشور و مرزی هستیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از نگاه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم در مناطق مرزی و روستایی خبر داده و افزود: ریاست جمهوری در سفر اخیر خود به آذربایجان غربی، اعتبار قابل توجهی برای توسعه و آبادانی استان اختصاص دادند.

معتمدیان با تاکید بر استفاده بهینه از امتیاز تخصیصی به آذربایجان غربی جهت پیشرفت و ارتقای شاخص های توسعه استان، خاطرنشان کرد: حضور مسئولان حاکمیتی و دولتی و نمایندگان مجلس در میان مردم، بخشی از سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی برای دیدار چهره به چهره با مردم جهت آشنایی با مشکلات و ظرفیت های مناطق مختلف است.

وی در ادامه همدلی و انسجام مردم، نمایندگان مجلس، مسئولان و ارکان مختلف مدیریتی را برای ارائه چهره ای شایسته از آذربایجان غربی به کشور ضروری دانسته و افزود: با اتحاد و هم افزایی تمامی ارکان حاکمیتی و مردمی در استانی برخوردار از مواهب مختلف الهی، حتماً شاهد جبران عقب افتادگی های آذربایجان غربی در شاخص های مختلف توسعه با استفاده از ظرفیت های فراوان خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر استفاده از پتانسیل هایی چون معادن شهرستان خوی، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های مختلف منطقه، قطعاً شاهد توسعه و رونق منطقه و به تبع آن اشتغال زایی و درآمدزایی در شهرستان خوی خواهیم بود.

معتمدیان پتانسیل مرزها را نیز فرصتی ارزشمند برای توسعه استان و شهرستان خوی معرفی کرده و افزود: شرایطی باید به وجود آوریم که مردم عزیز استان بتوانند از منافع مرزها بهره مند شوند.

وی در پایان با قدردانی از ایثار و تلاش مرزنشینان در کنار نیروهای مسلح برای تامین امنیت استان و کشور، گفت: وظیفه داریم شرایط را برای تامین زیرساخت ها در مناطق مرزی و روستایی استان فراهم کنیم تا در کنار تثبیت جمعیتی، شاهد توسعه و درآمدزایی پایدار در این مناطق باشیم.