جبران عقب ماندگی شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گازرسانی روستایی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی: عقب ماندگی آذربایجان‌غربی در حوزه گازرسانی، جبران شده است.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، علیرضا شیخی در جلسه تجلیل از ایثارگران این شرکت، اظهار کرد: استان ما به لحاظ گازرسانی به ویژه در بخش روستایی از یک عقب ماندگی تاریخی برخوردار بود که با توجه به روند توسعه گازرسلنی در استان طی سال‌های اخیر، توانستیم با جبران این عقب‌ماندگی‌ها، به میانگین کشوری گازرسانی به روستاها برسیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش پرسنل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، طی یکسال آتی و نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۲ ضمن عبور از متوسط کشوری گازرسانی به روستاها، همه روستاهای بالای بیست خانوار استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه این شرکت به درجه D ارتقاء یافته است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که ارتقاء جایگاه‌ها و سمت‌ها هم در شرکت اتفاق بیفتد چراکه بخش عمده‌ای از فریز شدن درجه همکاران جبران خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه باید دست به دست بدهیم تا شرکت را در راستای اهداف تعریف شده پیش ببریم.

شیخی همچنین با اشاره به طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آنان، ادامه داد: مدارک پرسنل ایثارگر و فرزندان ایثارگران شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای تبدیل وضعیت جمع‌آوری شده و مراحل اداری خود را سپری می‌کند‌.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه شهداء و ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند، گفت: این عزیزان در دوران دفاع مقدس با گذشتن از جان خود، در برابر تجاوز دشمن ایستاده و با رشادت از خاک وطن دفاع کردند که این بسیار قابل تقدیر و تحسین است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از ایثارگران حاضر، تقدیر شد.