مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی؛

جدول زمانبندی اجرای تماشاخانه سیار در آذربایجان‌غربی منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از انتشار جدول زمانبندی اجرای نمایش تماشاخانه سیار کانون کشور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، زهرا آب‌سوران با اعلام این خبر گفت: ارومیه، خوی، ماکو، میاندوآب و تکاب طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ تیر میزبان تماشاخانه سیار کانون با اجرای نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری خواهند بود.

وی افزود: اولین اجرا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در پارک گلستان شهرستان خوی آغاز می‌شود و از ساعت ۱۹ عصر همان‌روز، کودکان، نوجوانان و خانواده‌های محترم شهرستان ماکو در محل پارک امام خمینی‌ (ره)  این شهرستان به تماشای نمایش می‌نشینند.

مدیرکل کانون استان ادامه داد: تماشاخانه سیار کانون در روز یکشنبه ۲۶ تیر از ساعت ۱۱ صبح در پارک قائم ارومیه و از ساعت ۱۹ همان روز در پارک تخم مرغی به اجرای نمایش می‌پردازد.

آب‌سوران تصریح کرد: دوشنبه ۲۷ تیر از ساعت ۱۰ صبح، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های گرامی شهرستان میاندوآب در پارک ساحلی آتا و از ساعت ۱۸:۳۰ عصر همان روز کودکان و نوجوان عزیز شهرستان تکاب میزبان تماشاخانه سیار کانون در پارک جنگلی این شهرستان خواهند بود.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: تماشاخانه‌ سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط عمومی در سراسر استان، به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها  می‌پردازد.