جریمه راننده اتوبوس متخلف در تکاب

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از پرونده جریمه بیش از 26 میلیارد ریالی برای فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت در شهرستان تکاب، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده مالک یک دستگاه اتوبوس برای فروش ۳۴ هزار و ۷۴۱ لیتر سهمیه سوخت یارانه ای به ارزش ۹ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تکاب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی و گزارش پلیس اگاهی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت هفت میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به عنوان مال از دست رفته صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۹۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.