جریمه سنگک فروش متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه 26 کیسه آرد، یک واحد نانوایی در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از نانوایی ها برای عرضه خارج از شبکه ۲۶ کیسه آرد به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و گرانفروشی نان سنگک به میزان ۴۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه پس از بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه آرد در شبکه رسمی متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش کالای احتکاری جریمه نقدی، محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد:  شعبه حکم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد نانوایی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند