جریمه سنگین قاچاقچی پوشاک در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از 32 میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک خارجی در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۶ هزارو ۵۶۴ ثوب انواع البسه خارجی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالاهای کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران اداره کل اطلاعات استان کالاهای کشف شده را در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در بازرسی از یک باب انباری در یکی از هتلهای شهرستان ارومیه کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.