جریمه ۱۰ برابری کفش فروش متخلف در ارومیه

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: متهم پرونده گرانفروشی کفش در ارومیه به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، حسین نجف زاده افزود: پرونده یک واحد کفش فروشی برای گرانفروشی به میزان ۱۲۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد کفش فروشی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.