جواهری امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم شهداب و ارومیه

سعید جواهری توانا عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار سوم دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، سومین دیدار دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران شنبه یازدهم فروردین برگزار شد که شهداب یزد سه بر یک به پیروزی رسید و به فینال لیگ برتر مردان صعود کرد.

سعید جواهری توانا بازیکن شهداب یزد با کسب ۱۹ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و پوریا فیاضی در تیم شهرداری ارومیه نیز با ۱۵ پوئن بهترین بازیکن بود.

شهدابی‌ها در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۹ امتیاز کسب کردند که به ترتیب ۵۶ پوئن در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۱۹ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

تیم شهرداری ارومیه نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۰ امتیاز کسب کرد که شامل ۵۲ امتیاز حمله، ۱۳ دفاع، سه پوئن سرویس و ۲۲ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم شهداب بود.

گفتنی است در دیدار دوم دو تیم میثم صالحی بازیکن شهداب با کسب ۳۳ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد و در مسابقه نخست نیز رضا رضایی بازیکن شهداب با کسب ۲۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن را از آن خود کرد.