مدیرکل آموزش و پرورش استان:

حوزه فناوری اطلاعات قلب تپنده دولت الکترونیک در آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه حوزه فناوری اطلاعات قلب تپنده دولت الکترونیک در آموزش و پرورش است؛ گفت: مدارس هوشمند و شبکه آموزشی شاد از مصادیق حضور دولت الکترونیک در کشور می باشند که به کاهش شکاف دیجیتال، چه در سطح کشور و چه در سطوح بین‌المللی کمک می‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز ضمن بازدید از حوزه فناوری اطلاعات و اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان از زحمات تلاشگران این حوزه تقدیر کرد.

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید فناوری اطلاعات و ارتباطات را ابزاری نیرومند برای ارتقای کیفیت و کارایی آموزش عنوان کرد و افزود: تحقق کامل دولت الکترونیک در آموزش و پرورش باهدف بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در ارتقای نظام تعلیم و تربیت عمومی و در نهایت، دستیابی به توسعه پایدار راهگشاست.

وی خاطر نشان کرد: تسهیل در ارائه‌ی خدمات آموزشی و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده از طریق الکترونیکی نمودن خدمات، در زمره‌ی ضروریات کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه حوزه فناوری اطلاعات قلب تپنده دولت الکترونیک است؛ گفت: مدارس هوشمند و شبکه آموزشی شاد از مصادیق حضور دولت الکترونیک در کشور می باشند که به کاهش شکاف دیجیتال، چه در سطح کشور و چه در سطوح بین‌المللی کمک می‌ کند.

داشتن محیط امن اطلاعاتی در سازمان، پیاده سازی به صرفه ترین روشهای محافظت از شبکه و اطلاعات، ممانعت از آسیب دیدن و مختل شدن فعالیتهای سازمان در مشکلات شبکه و سیستم و تقویت پروسه های امنیتی و به روز کردن تکنولوژی های جدید از موارد مطرح شده در این بازدید بود.