خط کشی 91 کیلومتر از محورهای ارتباطی شهرستان بوکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان از خط کشی 91 کیلومتر از محورهای ارتباطی این شهرستان طی چهار ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: در جهت ایمن ساختن جاده ها 155 دستگاه گاردریل جمع آوری یا تعمیر ، 103 کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم انجام، 46 کیلومتر رگلاژ و ترمیم شانه ها اجرا و 56 عدد جمع آوری بازسازی و تعمیر تابلو و علایم و 16 عدد تابلو و علایم جدید نیز نصب شده است.

وی در مورد اقدامات لازم در خصوص آرام سازی و آشکار سازی نقاط پرحادثه در چهار ماهه نخست سالجاری گفت: اجرای رنگ آمیزی17 مورد سرعت گیر و 117 عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن از جمله اقدامات این اداره شهرستانی بوده است.

وی افزود: شستشوی 280 عدد تابلو و علایم ، تنقیه 90 دستگاه پل و 300 تن نخاله برداری از حریم راه از دیگر اقدامات انجام شده راهداری در مدت زمان مذکور در این شهرستان بوده است.

شمس الهی در خاتمه بیان داشت: در این مدت همچنین 26 مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ،37 مورد اخطار کتبی به متجاوزین به حریم راه ،16 مورد مکاتبه جهت صدور مجوز و انسداد دسترسی های غیر مجاز به تعداد 18 مورد انجام یافته است.