خیز بلند برای تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان از تعمیر و نصب ۱۱۷ عدد از چراغ های هشدار چشمک زن در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان با اشاره به نقش موثر تابلو هاي ایمنی و هشدار دهنده در کاهش تصادفات جاده ای وجود آنها را همچون الفبای ایمنی برای راهنمایی و هدایت رانندگان و کاهش سوانحات در محورهای مواصلاتی دانست.

وی اظهار داشت : امسال ۱۱۷ عدد از چراغ های هشدار چشمک در جاده های حوزه استحفاظی شهرستان بوکان تعمیر و نصب شد.

شمس الهی با اشاره به اقدامات شاخص دیگر در حوزه راهداری شهرستان بوکان ادامه داد : جمع آوری و تعمیر ۱۵۵ عدد گاردریل و نصب ۶ عدد گاردریل جدید ، ترانشه برداری به طول ۳ کیلومتر ، ۱۰۳ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم و ۴۶ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها از سایر کارهای انجام گرفته برای ایمن سازی جاده های حوزه شهرستان بوکان تا پایان خرداد ماه امسال بوده است.

وی ادامه داد : در این مدت همچنین ۹۱ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شد و تنقیه ۹۰ پل ، ۲۶ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه ، ۱۸ مورد انسداد دسترسی های غیر مجاز ، ۳۷ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و اجرای ۱۶ مورد احکام قضایی و نیز ۳۰۰ تن نخاله برداری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان انجام گرفت.