دختران مدرسه فرزانگان یک ارومیه زندانی نیازمند مالی را آزاد کردند

معلمان و دانش آموزان دوره دوم دبیرستان دخترانه فرزانگان یک ارومیه با جمع آوری یکصد میلیون ریال و شرکت در چالش مهربانی در پایان سال در ازادی یک زندانی سرپرست خانواده محکوم مالی سهیم شدند.

به گزارش پایگاه خبری قارتال نیوز، معلمین دوره دو دبیرستان فرزانگان یک ارومیه با راه اندازی چالش مهربانی و شرکت در پویش آزادی زندانی نیازمند سرپرست مالی ضمن جمع آوری یکصد میلیون ریال در روز احسان و نیکو کاری در آزادی یک زندانی نیازمند محکوم مالی سرپرست خانواده سهیم شدند.

با مشارکت دانش آموزان و کادر آموزشی دبیرستان فرزانگان یک دوره دوم ارومیه  مبلغ یکصد میلیون ریال در چالش مهربانی به مدیریت سرکار خانم فرامرزاده مدیر دبیرستان جمع آوری و با شناسایی و انجام تشریفات قانونی زندانی مالی زندان مرکزی ارومیه پس از تحمل مدتی حبس برای عدم پرداخت دین مالی از  زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشت. این مبلغ توسط نمایندگان این مدرسه در ساعت اولیه روز احسان و نیکو کاری تحویل مددکاری اجتماعی زندان ارومیه گردید و بعد از چند ساعت زندانی محکوم مالی آزاد گردید.

مسئولین زندان مرکزی ارومیه امروز با حضور در میان کادر آموزشی این مدرسه با نصب بنر تشکر آمیز در سر درب مدرسه و طی جلسه ای از مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در این پویش مهربانی برای آزادی زندانی نیازمند محکوم مالی تقدیر نمودند.